۴ پاسخ

زایمان اول من طبیعی بود ورزش میکردم و لاغر شدم در عرض یکسال مثل روز اول شد، اینم طبیعی میخوام برم انشالله

سلام من زايمان طبيعي داشتم
اينم شكم دومم

من زایمان طبیعی بودم شکم سومم هس

سوالی داری بگو من بودم زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی
مامان رها مامان رها روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد