مامانا زایمان طبیعی ،شکم دوم راحتتره؟

۴ پاسخ

فرق نداره
بعضیا شکم اول اذیت شدن شکم دوم راحت بوده براشون بعضیا هم هر بار اذیت میشن و درد دارن یکی خوش زا هست یکی هم بد زا
فقط ورزش های مخصوص میتونه راه نجات باشه

برا هرکس ی جوریه اصلا نمیشه گفت..برا من راحت‌تر بود ولی خاهرشوهرم میگه اولی راحت تربوده براش

بستگی داره چقد بین اولی و دومی فاصله افتاده

برای من اولی راحت تر بود

سوال های مرتبط

مامان آوینا و همتا مامان آوینا و همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان رها مامان رها روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی