سلام خانومای عزیز میگن زایمان طبیعی بچه دوم راحتتره درسته؟

۶ پاسخ

برای منم زایمان اولم خیلی سخت بود دومی راحت تر بودم منتظرم ببینم سومی چی میشه

برای من زایمان دوم خیلی راحت بود
انگار همه چی برمیگرده ب بدن آدم
من ک زایمانم خوب بود برای دومی

چرت گفتن

خيلي به ژنتيك و شرايط بدن بستگي داره
تحربه من ميگه كه دردا فرقي نداره همونه فقط تو زايمان دوم تايمش كوتاه تره
من زايمان اولم ١٢ ساعت طول كشيد
دومي حدود ٤ ساعت

اره عزیزم

میگن ولی معلوم نیس منم دل خوش کردم .دیروز دکتر گفت چون یبار زایمان کردی کانال زایمانت راحت باز میشه ازونور بچم سرش درشته موندم چجوری مبخوام زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی
مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۲ ماهگی
مامان مهرسا و ملیسا مامان مهرسا و ملیسا ۶ ماهگی