برای منم زایمان اولم خیلی سخت بود دومی راحت تر بودم منتظرم ببینم سومی چی میشه
برای من زایمان دوم خیلی راحت بود
انگار همه چی برمیگرده ب بدن آدم
من ک زایمانم خوب بود برای دومی
چرت گفتن
خيلي به ژنتيك و شرايط بدن بستگي داره
تحربه من ميگه كه دردا فرقي نداره همونه فقط تو زايمان دوم تايمش كوتاه تره
من زايمان اولم ١٢ ساعت طول كشيد
دومي حدود ٤ ساعت
اره عزیزم
میگن ولی معلوم نیس منم دل خوش کردم .دیروز دکتر گفت چون یبار زایمان کردی کانال زایمانت راحت باز میشه ازونور بچم سرش درشته موندم چجوری مبخوام زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.