من اولی طبیعی ۳۸ هفته اومد حالا این دومی اصلا خیال اومدن نداره
برا من چون ۱۱ سال فاصله بود مثل اولی شد دقیقا.دکتر گف هر ده سال که بگذره زایمان مثل اولی میشه
حالا من برعکسشو شنیدم
نه من خیلی درد کشیدم
اره نیگن شکم دوم راحته
سزارین بودم راحتتر بود
من که سختم بود یکم
خیلی
ولی بعدش ممکنه سردرد گردن درد بگیری بستگی به بدن خودت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.