میگن زایمان دومی راحتتره
واقعا راحتتره؟

۸ پاسخ

من اولی طبیعی ۳۸ هفته اومد حالا این دومی اصلا خیال اومدن نداره

برا من چون ۱۱ سال فاصله بود مثل اولی شد دقیقا.دکتر گف هر ده سال که بگذره زایمان مثل اولی میشه

حالا من برعکسشو شنیدم

نه من خیلی درد کشیدم

اره نیگن شکم دوم راحته

سزارین بودم راحتتر بود

من که سختم بود یکم

خیلی
ولی بعدش ممکنه سردرد گردن درد بگیری بستگی به بدن خودت داره

سوال های مرتبط

مامان دلوان و دلوین مامان دلوان و دلوین ۱ ماهگی
مامان آوینا و همتا مامان آوینا و همتا روزهای ابتدایی تولد