زایمان طبیعی اولی راحتتره یا دومی؟؟؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

من که دومی خیلییییی راحت تر بود
اکثر کسایی که زایمان دوم هم داشتن میگن دومی راحته

از دومی به بعد راحته اولی سخته دیگه

دومی ماما همراه و بی دردی گرفتم‌خیلی راحت بود

دومی نصف اولی اذیت داره زمین تا آسمون فرق دارن

برای من اولی آسان بود دومی سخت

دومی خیلی راحت تره

دومی راحته من ده دقیقه ای به دنیا اومد دخترم البته از 9صبح در داشتم تا 12ونیم ظهر ک دنیا اومد

دومی راحتره درد کمتری هم میکشی

واسه من اولی بهتر بود دومی مرگو با چشمام دیدم حالا نمیدونم بخاطر وزنش بود یا یه چی دیگه

دومی راحته

دومی.

میگن که اولی سخته

درخواست میدی

سوال های مرتبط

مامان آیهان‌کایان🐣 مامان آیهان‌کایان🐣 ۳ ماهگی