کیا دوم زایمان دارن ؟؟

۷ پاسخ

دوست دارم بهت بگم تو هنوز نزاییدی😂😂😂😂

من امروز داشتم بهت فکر میکردم‌گفتم تا ببینی زاییده یان🤣

برا من ۴ ام هس

پس فردا زایمان داری بسلامتی؟

این دوروز شکمم ب شدت سفت و کشیده شده🫠🥲

من عزیزم😍

چند هفته میشی دوم؟

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان دلانا و نیارا مامان دلانا و نیارا ۲ ماهگی
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان گلابی 🌙🎀🌸 مامان گلابی 🌙🎀🌸 ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 ۴ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی