کیا فردا زایمان دارن

۲ پاسخ

متاسفانه من دیشب فهمیدم باید فردا سزارین ارژانسی شم😓🥲میترسم بچم بره دستگاه

منم فردا صبح نامه گرفتم باید بخوابم واسه سزارین بچه دومم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 ۴ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری