کیا فردا زایمان دارن

۵ پاسخ

خدا رو شکر از این مرحله گذر کردم😂

من
الکی😭😂کاشکی فردا بزام

طبیعی یا سزارین؟؟

خوشبحالت عزیزم به سلامتی

کاشکی من مثلا🥲🥲🥲💔

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 ۴ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان همراد،🩵🩵 مامان همراد،🩵🩵 ۶ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری