منم دعاکنین
خوشبحالتون برای منم موقع زایمان دعا کنید
منم شنبه زایمانمه از هیچی استرس و ترس ندارم
فقط میترسم ح م ل ه شه...فقط ذهنم درگیر اونه😂
من دوشنبه زایمانمه🥺
من فرداصبح هم خوشحالم هم استرس نگرانی همجور فکری میاد توسرم گاهیم اصلا باورم نمیشع فردا قراره بچمو ببینم
من شنبه زایمان داارم ، استرس ندارم فقط ذوق زدم و دگ نمیتونم این انتظارو تحمل کنم 🥹🥹
من شنبه زایمانمه😑
من شنبه زایمانمه راسش ی خورده استرس دارم ولی ن زیاد اونم بتاطر بیمارستان دولتیه ک میخام برم😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.