بچها کیا فردا زایمان دارن چ حسی دارین

۸ پاسخ

منم دعاکنین

خوشبحالتون برای منم موقع زایمان دعا کنید

منم شنبه زایمانمه از هیچی استرس و ترس ندارم
فقط میترسم ح م ل ه شه...فقط ذهنم درگیر اونه😂

من دوشنبه زایمانمه🥺

من فرداصبح هم خوشحالم هم استرس نگرانی همجور فکری میاد توسرم گاهیم اصلا باورم نمیشع فردا قراره بچمو ببینم

من شنبه زایمان داارم ، استرس ندارم فقط ذوق زدم و دگ نمیتونم این انتظارو تحمل کنم 🥹🥹

من شنبه زایمانمه😑

من شنبه زایمانمه راسش ی خورده استرس دارم ولی ن زیاد اونم بتاطر بیمارستان دولتیه ک میخام برم😂

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۰ ماهگی
مامان نی نی‌جان مامان نی نی‌جان ۹ ماهگی
مامان نیلا 🎀 مامان نیلا 🎀 ۴ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی