کیا مثل من دوم اسفند سزارین دارن 🥹

۱۲ پاسخ

من ۱۸ اسفندم

☺️🫃🤱🎀🩷🍓ان شاالله ب امید خدااااااااا

الهی به خیر و سلامتی زایمان کنید همتون

من دو اسفند بودم دیشب زاییدم

من ۲ اسفند آخرین سونو رو میرم که روز زایمانم معلوم بشه🫠

منم ۲ اسفند بهم نوبت داده🥲

۱۲ اسفند🥹

من ۲۰اسفندم

کاراتون کردین

من پنج اسفندم🥺

من سومم

چند روز میشه از بارداریت

سوال های مرتبط

مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان جانان مامان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان آریاآرمان آرمین مامان آریاآرمان آرمین ۶ ماهگی