سلام دوستان کیا برای 10 اسفند سزارین دارند

۵ پاسخ

سلام من ۱۰ اسفند هستم خواهر . امروز دکترم گفت

من دهم اسفند نوبت سزارین دارم

دکترم به من گفت از ۶ اسفند تا ۱۰ اسفند هر روز که بخوای‌ عملتو انجام میدم دیگه منم ۶ اسفند رو انتخاب کردم

سلام
۹ اسفند✋️

سلام من ۵ اسفند نوبت سزارینمه

سوال های مرتبط

مامان مامان جانان مامان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی