۴ پاسخ

خیلی راحته
اگه صد دفعه برگردم عقب تصمیم سزارینه
فقط چند روز اول راه رفتن سخت بود برام
هر چی میگذره بهتر و بهتر میشم

از شما هم زیر میزی گرفتن؟

شکم اولته اگه اوله که استرس نداره چون ادم نمیدونه چه بلایی قراره سرش بیاد 😂
اگه شکن دومته که بازم راحتی چون کلن موقع زایمان چیزی نمیفهمی
ما چی بگیم که شکم دومیم خودشم طبیعی 🥴🥴🥴🥴🥴من رفته رفته استرسم بیشتر میشه چون دیدم یبار

خیلی خوبه که خداروشکر مسیرت رو بسلامتی تموم کردی و فردا انشالله فرشته کوچولوت رو بغل میکنی. مبارکت باشه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شاهان و ویهان مامان شاهان و ویهان ۱۴ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۶ ماهگی
مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی