کیا فردا سزارین میشن 😩

۸ پاسخ

وااای خوشبحالت کاش منم فردا سزارین میشدم اصلا نگران نباش ایشالا زایمان راحتی داشته باشی

زود نیس،منم سزارین دومم،بخاطر خطرناک بودن جفت سرراهی،گف 37 هفته عملمه

دکترت کیه !؟

چرا انقد زود

۳۷ هفته ؟

نترس ،سهت نیست پمپ درد بگیر

کی باشع مابیایم بگیم فرداوقت زایمانمونه 🥹

خوشبحالت🥹❤️

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۶ ماهگی
مامان دلاریس مامان دلاریس ۱۲ ماهگی
مامان علی و آرین مامان علی و آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۷ ماهگی
مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی