چقدرخوووب دیه راحت میشی
استرس نداشته باش عزیزم فقط ب فرشته کوچولوت فکرکن ک میبینیش😍
بسلامتی عزیزممممم
حتما برامون دعاکن
مبارکهههه🎉
انشالله زایمان خوبی داشته باشید و نی نی رو بخوبی بغل بگیرید🙃
برای ماهم دنیا کنید انشالله بخوبی برامون بگذره و سروقت نی نی هامون رو بغل بگیریم🥹
با خودتون انجیر و کمپوت گلابی ببرید ک شکمتون فردا کار کنه
امشب هم برنج و نون نخورید،مثلا جوجه خالی بخورید ک فردا یبوست نشید
اصلا استرس نداشته باش خیلی راحته شیاف و مسکن با خودت ببر
قبل راه رفتن حتما دو تا شیاف بزار بعد راه برو
منم فردا سز میشم 🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.