۵ پاسخ

چقدرخوووب دیه راحت میشی
استرس نداشته باش عزیزم فقط ب فرشته کوچولوت فکرکن ک میبینیش😍

بسلامتی عزیزممممم
حتما برامون دعاکن

مبارکهههه🎉
انشالله زایمان خوبی داشته باشید و نی نی رو بخوبی بغل بگیرید🙃
برای ماهم دنیا کنید انشالله بخوبی برامون بگذره و سروقت نی نی هامون رو بغل بگیریم🥹
با خودتون انجیر و کمپوت گلابی ببرید ک شکمتون فردا کار کنه
امشب هم برنج و نون نخورید،مثلا جوجه خالی بخورید ک فردا یبوست نشید

اصلا استرس نداشته باش خیلی راحته شیاف و مسکن با خودت ببر
قبل راه رفتن حتما دو تا شیاف بزار بعد راه برو

منم فردا سز میشم 🥺

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان برسا مامان برسا روزهای ابتدایی تولد