۷ پاسخ

ممنون عزیزم، خوب برا اون هفته نوبت زدم میشم ۲۹ هفته

منم همون موقع هاس فقط دوست ندارم توی شب های احیا باشه

من دکترم گفت۱۷اسفند
من گفتم نه۱۹اسفند میام که پسرم تعطیل بشه

من همون موقه هاس ۱۲اسنفدزده فردامیرم نوبت روکی میدن

چند هفتگی شما رفتید ؟ سونو رشد جنین؟؟

مامانای گلم کسی بین شما رفته سونو رشد جنین، دکتر بران نوشته ببینه بچم رشدش چطور بوده، میخام ببینم چه سوالای باید از دکتر بپرسم

به سلامتی خانم کدوم بیمارستان میرین وچقدر هزنیش میشع؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان جانان مامان مامان جانان ۳ ماهگی
مامان مِلودی🩷 مامان مِلودی🩷 ۱۰ ماهگی