دکتر من گفت هفته دیگه میبرمت انقباض دارم نمیدونم دقیقا چندم میشه و بیمارستانمم چون چند جا کار میکنه فعلا بهم نگفته کجا میبرمت
https://eitaa.com/joinchat/195233434Ccc972ead20
سلام
گروه مامانای اسفندی۱۴۰۴
کپی کنید توی ایتا عضو بشید
کدوم بیمارستان
من سنو بهم گفت ۸ اسفند ولی توی گهواره زده ۱۵ اسفند فعلا که هستم در خدمتتون خبری نیست😂
من۱۸اسفندم
شما دقیقا چند هفته میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.