۵ پاسخ

دکتر من گفت هفته دیگه میبرمت انقباض دارم نمیدونم دقیقا چندم میشه و بیمارستانمم چون چند جا کار میکنه فعلا بهم نگفته کجا میبرمت

https://eitaa.com/joinchat/195233434Ccc972ead20

سلام
گروه مامانای اسفندی۱۴۰۴
کپی کنید توی ایتا عضو بشید

کدوم بیمارستان

من سنو بهم گفت ۸ اسفند ولی توی گهواره زده ۱۵ اسفند فعلا که هستم در خدمتتون خبری نیست😂

من۱۸اسفندم
شما دقیقا چند هفته میشی

سوال های مرتبط