به منم گفته برم سونو نرفتم دکتر نامه نامیده برم بیمارستان پرونده باز کنم اونجام برم سونو گرافی
منم فردا سزارین دارم
الهی به سلامتی بغلش کنی
امیدوارم زایمان خوب وراحتی داشته باشی گلم
من عزیزم.. انشاءالله فردا سزارین میکنم
اولین بارداری هست عزیزم؟
38هفته رو پر کردی ؟چرا 38هفتگی نمیری
هزینه سزارین و ازت چقدر گرفتن ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.