کیا مث من چهارشنبه وقت سزارین دارن🥲

۸ پاسخ

من ✌️

منم‌چهارشنبه کدوم بیمارستانی

خوش به حالتون انشالله به سلامتی نی نی تون رو بغل میگیرین برا ما هم دعا کنین

استرس نداری؟

من🥴.

به سلامتی زایمان کنی عزیزم

ب سلامتی

مبارکه من دوشنبه هفته بعد

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی