۷ پاسخ

مننننن😍

ای جانم بسلامتی

عزیزم دردت اومده با بستری میکنن با امپول فشار؟؟

من سزارین هستم. استرس هم خیلی دارم

من.

منم نمیدونم معاینه تحریکی چجوریه درد داره گفت تا جمعه صبح بیازایمان کن

به من که دکترم گفتم پنج شنبه بیا وضعیتتو ببینم بعد معاینه تحریکی کنم

سوال های مرتبط

مامان زینب گلی مامان زینب گلی ۹ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۶ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۱۱ ماهگی
مامان کیسان مامان کیسان ۲ ماهگی
مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 مامان نیلو‌ و یزدان 🧸🍪 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی