سلام به همه . منفی دیگه ؟؟؟سه روز تاخیر دارم

تصویر
۶ پاسخ

یه هاله میبینم

منم یه هاله خییلی ریز میبینم

منم هاله میبینم

حس میکنم یه هاله میبینم
یا خط تبخیره
دو روز دیگه باز تست بزن با اولین ادرار صبحت
انشاءالله که با خبرای خوب بیای

سه روز تاخیر زوده واسه بی بی چک. حداقل یه هفته بگذره

یه هاله ریزی داره

سوال های مرتبط

مامان قند من❣️ مامان قند من❣️ هفته سیزدهم بارداری
مامان تـــو دِلــیم🎀 مامان تـــو دِلــیم🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندوق🧸🫀 مامان فندوق🧸🫀 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کیاشا🩵 مامان کیاشا🩵 قصد بارداری