۷ پاسخ

من سر دخترم فک کنم روزی چند لیوان میخوردم

من انقد ک عاشقشم روزی دو سه لیوان میخورم

اتفاقا واسه جنین عالیه بخورین نوش جونتون من هفته ای دو بار میخورم با بستنی

میگن مقدار زیادی ویتامین آ داره
اما زیاده روی نکن در حد تعادل بخور
نوش جان

خیلی. بعدش باد کردم شکمم درد گرفت از کش اومدن

من خودشم چند بار خوردم چرا بد باشه

منکه خیلی خوردم

سوال های مرتبط

مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی