۴ پاسخ

اره دو سری

اره قرص آزیترومایسین ایمن است یعنی از جفت عبور نمیکنه رو بچه تاثیری نداره

اره من بعد سرکلاژم دکتر بهم داد

ن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان الوچهه مامان الوچهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌ویکم بارداری