استفاده از قرص ازیترومایسین در هفته ۳۲ بارداری مشکلی نداره؟

۲ پاسخ

منم بابت سرماخوردگیم شبی یکی خوردم فکر کنم ۳۴ هفته بودم

تنها کسی که از شرایط شما خبر داره دکتر خودته از اون بپرس

سوال های مرتبط