سونوگرافی هسته ای ازش گرفتی که گفت نیاز به عمل نداره
پیش دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی هم ببرش یه سر دختر ولوی ارولوژی هست ولی فولیشپ نیست
سلام اسکن هسته ای براش انجام دادید که گفتن انسداد نیست فقط ورمه؟
پسر منم ورم کلیه داشت دکتر گفت با ختنه رفع میشه ختنه کردیم بردم سونو گفت خوب شده
ان شالله که خوب میشه
امیدت بخدااا
آخی ان شالله زودی خوب شه
علائمش چیا بوده؟
تازه متوجهش شدی عزیزم؟ علائمش چی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.