حالم خیلی گرفته پسرم انسداد و ورم کلیه داره

۷ پاسخ

سونوگرافی هسته ای ازش گرفتی که گفت نیاز به عمل نداره

پیش دکتر سید محمود فاطمی بهبهانی هم ببرش یه سر دختر ولوی ارولوژی هست ولی فولیشپ نیست

سلام اسکن هسته ای براش انجام دادید که گفتن انسداد نیست فقط ورمه؟

پسر منم ورم کلیه داشت دکتر گفت با ختنه رفع میشه ختنه کردیم بردم سونو گفت خوب شده
ان شالله که خوب میشه

امیدت بخدااا

آخی ان شالله زودی خوب شه
علائمش چیا بوده؟

تازه متوجهش شدی عزیزم؟ علائمش چی بود

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۸ ماهگی