۵ پاسخ

برای منم خوبه خدا و شکر

خوبه خدارو شکر سعی کن شیرینی جات و مایعات زیاد بخور

من از هفته27کم شده بیشتر انگار کش و قوس و سفت شدن هستش

خبه خداروشکر

بعضی وقتا در حد کش و قوس
بعضی وقتا هم ضربه محکم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وششم بارداری
مامان سوفیا جان🤱 مامان سوفیا جان🤱 روزهای ابتدایی تولد