۱۱ پاسخ

خوبه

دور روز کم یه روز زیاد
ولی میرم nst ابرومو حفظ میکنه😄
امروز عصبی شدم انقددددر گریه کردم مثل دیوونه ها😂شاکی شد بچم داره تکون میخوره 🫠

ی روز زیاد ی روز کم

والا منم دیگ لگد نمیزنه مث قبل فقد کش و قوس میاد خیلی. گاهی دردناکه وقتایی ک میاد زیر دنده هام

حرکت می کنه

خیلی کم

مال من حس میکنم کمه

طبعیع بنظرتون

مال منم کم زیاده

یه روز زیاد یه روز کم

معمولی نه زیاد. ن کم

سوال های مرتبط

مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقل مامی مامان فسقل مامی ۴ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری