خانما‌ توی ۳۱ هفته مایع آمونیاک ۱۰ونیم کمه یا خوبه ؟

۳ پاسخ

يكم بياد پايين تر حساس ميشه سعي كن خيلي مايعات بخوري اگه ديابت نداري دلستر تلخ خيلي اثر داره بگير بخور

مایعات بخور عزیزم من۳۹هفته۱۰بودی توی سه روز شد۹سزارین اورژانسی شدم

ایده عالش ۱۲ هست ولی اینم خوبه
سعی کن مایعات زیاد بخوری

سوال های مرتبط

مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی جآنم👼🏻🍼 مامان علی جآنم👼🏻🍼 ۱۱ ماهگی