۵ پاسخ

اره واسه من ۸که رومرزه

بله خوبه عزیزم

آب و مایعات زیاد بخور

خوبه نرماله زیر ده خوب نیست

آره عزیزم برا منم ۱۴ هس. از ۱۰ تا ۲۰ نرماله خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی مامان علی روزهای ابتدایی تولد