دوستان بنظرتون حجم مایع امونیاک خوبه

تصویر
۲ پاسخ

سونویه۲۹هفته من
دکتر گفت همه چیت خوبه

تصویر

اره این عمق مایع آمنیوتیکه باید ۳ تا ۸ باشه ۵ خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغرجونم مامان علی اصغرجونم هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقل💕 مامان فسقل💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان یاسین و هامین مامان یاسین و هامین ۵ ماهگی