۹ پاسخ

من هربار ادرار میگیرم انقباض دارم پس بگو برا اینه😂

آرهههه آدم فکر میکنه پس درد زیر شکم داره. میره دستشویی میبینه خوب شد😂

منم همینجوریم وقتی زیاد نگه میدارم تا وقتی که میرم دستشویی انقدر فشار میاد به رحمم

حالا بزار به هفته های ما برسی مثانه پرو میفهمی یعنی چی جوری درد میگیری که خودت دیگ خودکار از ترس هر بیس دیقه میری دستشویی یک قطررم خالی میکنی الان روزای خوشه خواهر

اره تازه تو هفته های بالا بدتر هم میشه🤣💔
من دیروز تو راه بودم از دردی که داشتم به زور راه رفتم تا خونه برم دستشویی😂😂

ممنون بابت اشتراک کشفیات😂

دقیقااا

😂من تازگی ها ادرار کاذب دارم ، نمیدونم چرا ! حس ادرار دارم اما میرم چیزی نیست !

دقیقاااااا من وقتی خوابم مثانم پره یهو درد انقباض میگیرم بعد خالی میکنم خوب میشم😮‍💨

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی


مامان مامان نی نی مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا ❤🦁 مامان ایلیا ❤🦁 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۹ ماهگی