خانوما ب بچه هاتون 6ماهگشونه زینک میدین

۷ پاسخ

نه تا پایان شش ماهگی فقط آد بعدش مولتی ویتامین و آهن

۵ماهگی دکتر داد گفت فقط یک ماه بهش بده

دکتر چارماهگی به حناداد الان دیگه قطعش کرده

زینک برا چی؟

نه نمیدم

نه.چرا

دکتر دخترم از۴ماهگی بهش زینک داد

سوال های مرتبط

مامان آرمین مامان آرمین ۱ سالگی
مامان هایلین🩷👧🏼 مامان هایلین🩷👧🏼 ۷ ماهگی
مامان دلماه کوچولو💗 مامان دلماه کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان یونا مامان یونا ۱۰ ماهگی