واکسن دوماهگی زدین کی تب کردن؟؟؟

۵ پاسخ

من ساعت ۱۲ زدم.ساات ۱ بی قراری و گریه داشت سریع بهش استامینوفن دادم خابید ساعت ۵ هم شروع کرد به تب

شب تب میکنن

من ساعت ۱۰ صبح زدم ساعت ۵ تب کرد
شب هم زیاد شد

ب موقع استامینوفن بدی و روز اول حوله گرم روز دوم سرد روز سوم خوبه

واکسن راحتیه دخترمن تب نداش

سوال های مرتبط

مامان جوجه فندقی مامان جوجه فندقی ۱۱ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی