۴ پاسخ

من ۳۷ هفته سونو دادم ۳۲۰۰ بود

2600 2700

من ۳۷هفته زایمان کردم ۲۷۰۰شده بود ن تودستگاه رفت ن مشکلی داشت

من سونو دادم تو ۳۷ هفته
۳۲۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان زهراکوچولو مامان زهراکوچولو ۱۰ ماهگی
مامان محمدامين 🩵𐙚. مامان محمدامين 🩵𐙚. ۱ ماهگی
مامان مامان رادین مامان مامان رادین ۵ ماهگی