دخترا وزن جنین تو ۳۲هفته ۱۹۰۰باشه خوبه؟

۴ پاسخ

اره خوبه
منم ۳۲/۶بودم ۲کیلو

سه کیلو میشه شایدم بالا تر . بستگی به خورد و خوراک تون داره

من دیروز رفتم سونو 33هفته و 1روز بود تو سونو ولی بحساب ان تی و گهواره33هفته و 6روز هستم وزنش2160بود گف خوبه

آره از من ۱۸۰۰ بود گفتن خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهفتم بارداری