بنظرتون ۳۲هفته وزن جنین ۱۹۰۰باشه کمه ؟


#فرزند پروری
#سونو رشد
#بارداری

۶ پاسخ

خوبه به نظرم ، دکتر چی‌گفت؟

ن خیلی خبه

نه عزیزم خوبه
من ۳۴ هفته هستم وزنش ۲۰۵۰ هست پس برای شما عالیه

خوبه بنظرم

برای من ۳۲ دو کیلو بود برای تو ۱۰۰ گرم کمه ک اون هم چیزی نیس ماشاالله خوبه الان من ۳۷ رفتم سونو ۳۳۰۰

ن گلم عالی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری