این اسپری رو چجوری بزنم‌ک خارج نشه از دهن بچم

تصویر
۶ پاسخ

دم یار
منم دکتر داد دخترم ولی استفاده نکردم نوشته ۴ساله و اینا میترسم بزنم براش

پسر منم داره با یه دستگاه دیگه ای براش میزنم بزار الان عکس شو براتون میفرستم
شما به خاطر چی استفاده میکنی؟

دم یار ندادن بهتون؟باید با ان بزنین

زیادم ازش استفاده نکن این اسپری اصلا به درد نمیخوره
کلا اسپری های ایرانی

با دم یار
داروخونه میری میگی دمیار مخصوص نوزاد می‌خوام
دقت کن سی ثانیه وقتی زدی روی صورتش باشه

بزارش تو دهنت سریشو دهنتو کامل دورش جمع کن انگار قفل شده دهنت بعد بزن درش اوردی سریع دهنتو ببند

سوال های مرتبط

مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان پاشا مامان پاشا ۱۷ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی