مامانا واسه خشکی لپای نینی چی بزنیم خوبه؟؟

۳ پاسخ

ایروکس بزن

تصویر

من شیر(لوسیون) بی‌بی‌کوکول می‌زنم خیلی خوبه
جوش‌های ریز زده بود بخاطر خشکی صورتش با همون رفت...

دکتر بهم مرطوب کننده بی بی اسکین داد٫ خیلی راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان 💫نور زندگیم✨ مامان 💫نور زندگیم✨ ۶ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان shahan💙 مامان shahan💙 ۸ ماهگی
مامان سهیل مامان سهیل ۲ ماهگی
مامان رادمین مامان رادمین ۱۵ ماهگی