۶روز دیگه مونده وامروز هم نزاییدم‌چیکار کنم بزام‌ خسته شدم 😩😩😩

۶ پاسخ

پیاده روی زیاد برو

بچه چندمته؟

پیاده روی کن

برو سزارین شو

ان شاءالله که به‌زودی وقت خوب و مناسبش برسه و به خوبی زایمان کنی
در مورد اسمش به قطعیت رسیدید؟

رابطه داشته باش

من اخرا روزی دوبار داشتم سه ساعته زایمان کردم

سوال های مرتبط