به نظر من ماما همراه بگیر همون دوتا بودن اون روز اونجا بودنا صحبت کن با یکیش اگه موافقت کردن مامات باشن تو زایمان وگرنه خیلی اذیتت میکنن خیلی بی رحمن بی وجودن بعضیاش😩
اون دفعه من زایشگاه بستری بودم یه بنده خدا بود نابود شد فقط داد میزدن سرش حرفش میزدن بیشعورا فقط همون دوتا ماما اون روزی باهاش خوش برخورد بود
برا من دوروز دیگه هیچ دردی ندارم
امروزم معاینه شدم اصلا باز نبود🥺🥺
شکم تیررمیکشه خیلی نابود می کنه
با ماما مشورت کن جهت ورزش های مخصوص
رابطه هم داشته باش اواخر
درد خودش میاد سراغت دنبالش نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.