۲ پاسخ

ام بنین فک کنم کلت رایگانه

من دارم فکر میکنم ایا برای سزارین دوم زیر میزی میگیرن☹️چرا باید بگیرن؟ما ک ب هرحال سزارین میشیم.....من ک دکترم بگه زیر میزی و ببینم هزینش زیاده مستقیم میرم بیمارستان تا عملم کنن😂

سوال های مرتبط

بابای هدیه بابای هدیه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد