۷ پاسخ

بچتون پسره؟؟آخه خواهرم سرپسرش خوش اشتها بود من سر دخترم بدغذا

منم همینم خیلی گرسنم میشه و ضعف دارم

منم مث توام😁هفته های تو بودنی از سرسفره پانشده گشنم بود

پسر اشتهات باز میشه
بخور نوش جونت،میتونی بخوری خیلی خوبه

زینک اگه میخوری قطع کن چون شدیدا باعث اشتهامیشه ....سعی کن وعده هاتو بیشترکنی جاش هروعده کمتربخور

کلا باردارا همش گشنشونه و ضعععفففف

بخور عیب ندارع چیزا مفید بخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ابنبات مامان ابنبات هفته سی‌ودوم بارداری