اینم عکس دیگع نی نی اگه کسی بلده بگه🥺🤍

تصویر
۶ پاسخ

عزیزدلم نظر منم دختره..من باردومه که باردارمیشم طبق تجربه ای که از دکتر دارم میگفت اگه اون ته بچه یه چیزی شبیه دم باشه نماد الت هست و پسره وگرنه دختره....

تروخدا بهم بگین جریا چیه دلم میخواد بدونم واقعا چجوری تشخیص میدن😄

انگاری دختره 🥰

مگه آنومالی بهت نگفته

پسر.

دخملللل خوشگل😍😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام مامان مهرسام هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آرادوآروینا💙💝 مامان آرادوآروینا💙💝 ۶ ماهگی
مامان آیدین مامان آیدین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیدین مامان آیدین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مـــ🌙ــوا مامان مـــ🌙ــوا ۴ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلب من مامان قلب من هفته سی‌وهفتم بارداری