اولین سینه خیز رستم خان
۵ ماه و ۳ روز
۱۸ خرداد۴۰۴

تصویر
۷ پاسخ

چرا حالا رستم بزاری😳

اسمش رستم؟؟؟

❤️❤️❤️ماشالله

ماشالله عزیزم به سلامتی

ای جانم پسرمنم دوروزه سینه خیز میره مسیر کم

ای جاااانم... مبارکه😍🌸

ماشالاه

سوال های مرتبط

مامان رادوین کوچولو مامان رادوین کوچولو ۱۸ ماهگی
مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان یزدان و یامین مامان یزدان و یامین ۷ ماهگی