خانماب بچهاتون آب میدین؟

۶ پاسخ

اره از همون اول

روزی یه فنجون میخوره

امروز تو برنامه طبیب دکتره میگف زیر ۶ ماه آب جوشیده سردشده یک یا نهایت دوقاشق چای خوری اشکالی نداره به دفعات کم

اره از ۴ ماهگی

بله من میدم

من از دوماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان جانان🍒 مامان جانان🍒 ۱۶ ماهگی
مامان آیسا 🫧💗👶🏻 مامان آیسا 🫧💗👶🏻 ۷ ماهگی
مامان آیهان بالام مامان آیهان بالام ۷ ماهگی