۳ پاسخ

تا ۶ ماه.بعدش مولتی ویتامینه

پسرمن رفلاکس داره گفته مولتی ندم وآد بدم

من تا پایان شیش مماه دادم بعدش مولتی میدم

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۴ ماهگی
مامان محمد حسین💙💙💙 مامان محمد حسین💙💙💙 ۱۵ ماهگی