بنظرتون دختره یا پسر؟

تصویر
۱۱ پاسخ

چون حدس میزدم دختره گفتم نظر بقیه را بدونم

این که سونو فرشته محمودیه

به نظرم دختره

چند هفته رفتی؟

دختره عزیزم

حدس من پسره

فک کنم دخمله😍

دختره.

دختره چون پشت گردنش صاف

منم میگم پسره

حسم میگه دختر ان شاءالله هرچی هست سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان عروسک کوچولو مامان عروسک کوچولو ۱ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی