خانوما ب نظرتون دختره یا پسر؟🥰

تصویر
۷ پاسخ

چند هفته رفتی ؟ جنسیت رو احتمالی نگفت ؟

پسر

دختره

دختره

فک کنم پسره
چیه؟

حس میکنم پسره

پس رررر

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین ۱ سالگی
مامان دلسا خانم مامان دلسا خانم ۲ سالگی
مامان رادمان مامان رادمان ۲ سالگی
مامان عدنان مامان عدنان ۲ سالگی
مامان گندم مامان گندم هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی