۳ پاسخ

من نوک سینه داشتم ولی باز زخم شد

شقاق سینه میزنی زخم نمیشه .رابط سینه هم هست

ن من ک نشد

سوال های مرتبط

مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری