۱۶ پاسخ

منن حتا میگن سینه هامون درد میکنه واسه من دردم نمیکنه فقط سرش سیاه تر میشه

مگه باید بیاد

مال منم نیومده

من هنوز هیچی ازشون نیومده

منم هنوز ندارم

از من که به آخرش رسیدم هنوز هیچی نیومده.نگران نباش.طبیعیه🤣

مال منم نیومده هنوز

منم هیچ ترشحی نداشته سینه ام تا الان

من
اولیمم نیومدحتی ۲روزبعدزایمانم‌نداشتم بعدش راه افتادشیرم
سراینم هنوزهیچی نیومده

من ندیدم‌بیاد
اما یکی‌دوسری سفیدک‌سر سینم دیدم شیر‌بوده‌ینی؟

مال من ی بار اومده

برای من ۱۸هفته شروع شد ولی چون حس بدداشتم اومدم لباس زیر پوشیدم دیگه اصلانمیادنمیدونم چرا

من اصن شیر نداشتم تو بارداری🫤

ومن که هیچی به هیچی فعلا🫠

از منم هنوز نیومده
اره بب سر دختر اولمم نیومد بعد زایمان کم کم امد وفتی بچه مک بزنه میاد

سلام من هنوز نیومده

سوال های مرتبط

مامان دلوین💫 مامان دلوین💫 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی