شیر ماجان میجوشنید میدین بچهاتون؟؟

۷ پاسخ

پسر من طعمشو دوست نداره ولی شیرهای دیگه رو یخچالی میخوره

من میریزم داخل لیوان ب دمای محیط ک رسید میدم بهش

نه عزیزم ، چرا باید بجوشونیم
این شیر ها استرلیزه هستن

فقط شیر خشک میدم به فلورا

نه همینجور بهش میدم

نه واسه صبحانع گرم میکنم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان شیرین  عسل مامان شیرین عسل ۳ سالگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۲ سالگی
مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی